Konsumenckie testy produktów

Oferujemy badania konsumenckie artykułów spożywczych i przemysłowych, testy porównawcze. Oferta skierowana jest do firm zainteresowanych lepszym poznaniem potrzeb klienta jego preferencji i oczekiwań. Badania konsumenckie pozwalają poznać opinię konsumentów na temat testowanych produktów. Korzyścią dla firmy zlecającej takie badanie jest lepsze dostosowanie oferty do oczekiwań klientów i w rezultacie wzrost wartości sprzedaży. Test daje wskazówki jak doskonalić produkt tak, aby jak najlepiej trafiał w gusta wybranego segmentu konsumentów, daje prognozę potencjalnych udziałów w rynku.

Zakres badań:
1.W przypadku artykułów spożywczych badania mogą dotyczyć: oceny i postrzegania opakowania produktu, informacji produkcie, deklarowanej struktury składników, samopoczucie po spożyciu i wiele innych ustalonych ze zleceniodawcą.
2.W odniesieniu do artykułów przemysłowych przedmiotem oceny może być: estetyka, funkcjonalność, jakość instrukcji obsługi, deklarowane parametry a użytkowanie, trwałość wrażenie z użytkowania produktu i inne ustalone ze zleceniodawcą.
3.Przeprowadzamy testy produktów będących na rynku, produktów nowych lub zmodyfikowanych.
4.Testowanie produktów może odbywać się w formie „testów ślepych” lub testy z widoczną marką, testy prowadzone w domu, testy w studio, testy w punktach sprzedaży.
5.Możemy prowadzić test jednego produktu, testy porównawcze, kiedy ocenia się dwa, trzy różne produkty.

Zasady współpracy i organizacja badań:
1.Pracujemy w oparciu o wytyczne projektu badawczego sformułowane przez zamawiającego takie jak: informacje wstępne, cel badania, zakres prac, identyfikacja celów szczegółowych, harmonogram, oczekiwana forma prezentacji wyników.
2.Przedstawiamy metodologię badania i regulamin zaakceptowany przez zleceniodawcę.
3.Testy przeprowadzają wyselekcjonowane do danego testu grupy osób. a uwagi i sugestie przedstawiane są na przygotowanych ankietach. Testerami są przede wszystkim zwykli klienci, zainteresowani danym asortymentem.
4.Istnieje możliwość wykonania testów w laboratorium.
5.Za zgodą zleceniodawcy Istnieje możliwość publikacji wyników testów na Portalu www.testkonsumenta.pl.
6.Wyniki badań wraz z interpretacją przedstawiamy w formie raportu.

Nasze atuty:
– doświadczenie w realizacji badań
–– kontrola pracy audytorów i ankieterów
– dostosowanie usług do realnych potrzeb klientów
– wykwalifikowana kadra z dużym doświadczeniem

Cena: Uzależniona od zakresu badania uzgodniona indywidualnie z każdym klientem.

kontakt:
e-mail: kontakt@testkonsumenta.pl
tel.: +48 790-700-831

Bookmark the permalink.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.