Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z procesem sprzedaży Nabycie umiejętności przeprowadzania efektywnych rozmów handlowych z analizą potrzeb Klienta budowaniem relacji i prezentowaniem wartości dla Klienta. Rozwój efektywnych technik skutecznego komunikowania się, w zależności od zastanej sytuacji.
Zakres szkolenia
- Zarządzanie czasem
- Przygotowanie do sprzedaży
– analiza rynku
– nasz produkt na tle innych - Przygotowanie handlowca
– dress code handlowca
– savoir vivre w biznesie - Rozmowa z klientem
– przygotowanie rozmowy z klientem
– etapy rozmowy
– dobre praktyki - Typy klientów i sposoby prowadzenia rozmów
– analitycy
– przywódcy
– towarzysze
– impulsywni
– uległy
– oskarżacz
– komputerowiec
– odlotowiec
– opracowanie profilu klienta - Standardy Obsługi klienta
- Trudne sytuacje w sprzedaży
- Warunki współpracy
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
Podano przykładowy zakres szkolenia, każde szkolenie poprzedzone jest przeprowadzeniem analizy potrzeb szkoleniowych i uzgodnieniem zakresu szkolenia.