Wszędzie tak przestronnie?

Testujemy sklepy pod względem warunków robienia zakupów.
Jako pierwszy sprawdzamy POLOmarket, który na własnych stronach reklamuje się jako: „”polska sieć supermarketów””.
Pierwsze wrażenie, czysto, schludnie, artykuły ułożone w sposób przejrzysty. Mimo dużej powierzchni sklepu poruszanie się po nim, sprawia spore kłopoty. Spowodowane są one wyłożonymi miedzy regałami pojemnikami, które bardzo utrudniają poruszanie się po tym „”Supermarkecie””. Dodatkowo wykładanie towarów przez pracowników sprawia, że robienie zakupów w tej „”Super ciasnocie”” to koszmar.
Czy kierownictwo POLOmarketu, pomyślało o bezpieczeństwie klientów, gdzie są drogi ewakuacyjne? Czy kontrola przeciw pożarowa sprawdziła stan dróg ewakuacyjnych (czy nie są zastawione, czy są właściwie oznakowane).
Ocena: pierwsze wrażenie – 4, ułożenie artykułów – 4, komfort robienia zakupów – 2.
Pytanie o bezpieczeństwo i komfort robienia zakupów, kierujemy do: POLOmarket Sp.zo.o. Giebnia 20, 88-170 Pakość, e-mail: poczta@polomarket.pl tel. ( 48 52) 35 99 000.

Bookmark the permalink.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.